top of page

להתעורר בדרכך – ליווי ותמיכה בתהליך אישי



לפני הכל - היכרות ובדיקת התאמה.


בין אם באת ללמוד, לקבל טיפול או להתייעץ באופן חד פעמי, אני רוצה להבטיח לך את הטוב ביותר האפשרי עבורך כעת, ולכן חשוב לי לוודא שאני מתאימה לך אנרגטית (ובכלל) כמנחה וכמלווה, שהכלים העומדים לרשותי נכונים עבורך כעת, ושמתאים לנו לעבור את הדרך הזאת ביחד.

כל אלה נבדקים בדרכים המוכרות (כלומר בשיחה בינינו) והמוכרות פחות - בתקשור מול ההדרכה. בדיקת ההתאמה מאפשרת לך ולי לסמוך על כך שאנחנו הולכות בדרך המיטבית עבורך, ושהתנועה שלנו יחד תאפשר לדבר שלך את מה שהוא זקוק לו, גם אם חוץ מזה יש ערפל ואי בהירות, עדיין.

בדיקת ההתאמה מאפשרת לנו לסמוך על התהליך.

אם יצא שאני לא מתאימה לך במאה אחוז, זה אומר שלא תקבלי מהתהליך איתי את המקסימום שאת יכולה. ואז עדיף לדעת מראש, לשים את המשאבים במקום שנכון לך יותר. אם לא התאמנו, יכול להיות שאוכל להפנות אותך לטיפול / מטפלת שמתאימים לך יותר.


אז מה זה אומר בעצם, התהליך?


יש התאמה בינינו? מצוין. עכשיו אפשר לבדוק למה בדיוק התהליך שלך זקוק כרגע. האם למפגשים בקליניקה? טיפול מרחוק? שילוב של שניהם? הבדיקה הזאת מתבצעת בשני מישורים. אני בודקת איתך מה הרצונות, הצרכים והאפשרויות שלך כרגע, ועם ההדרכה את הפרטיים המעשיים.

כל פרטי התהליך - משך הטיפול, התדירות, המועד המתאים ביותר להתחלתו, עלויות וסוגי הטיפול מרחוק – כל אלה נבדקים באופן אישי עבורך. התהליך המוצע הוא מה שהראו לי שמתאים ביותר כרגע, חלון הזדמנויות שנפתח עכשיו.

התהליך הוא מה שקורה בזמן המפגשים בקליניקה, במשך הטיפול מרחוק וגם ביניהם. בזמן התהליך אני נמצאת שם ברקע עבורך, במייל או בווטסאפ, לכל שאלה וצורך. את יכולה לכתוב לי כל מה שעולה בזמן שהוא עולה, ואני עונה כשאני יכולה ותומכת אנרגטית לפי מה שמראים לי.


משך מפגש 60-70 דקות (אונליין או בקליניקה במתן) והתשלום הוא 490 ₪. תדירות המפגשים נקבעת בתיאום איתך ועם ההדרכה, בדרך כלל אחת לשבועיים - שלושה.

עם סיום הטיפול יראו לי את משך התקופה בה תקבלי תמיכה אנרגטית לפי הצורך, ללא תשלום נוסף.





ואם זה לא תהליך, רק משהו שאת רוצה לבדוק?


לפעמים זה ממש נקודתי, נושא ספציפי שמבקש תשומת לב ובהירות. אני תמיד מופתעת מכמה עומק ותנועה אפשר ליצור במפגש אחד ממוקד. במפגש האישי אני מגייסת את כל היכולות שלי לטובת דיוק, יעוץ והכוונה עבורך. אני לא אדע מראש מה יעלה בפגישה, ואיך בדיוק נעבוד. מה שבטוח הוא שאם התאימה לך פגישה חד פעמית איתי, להדרכה שלי יש שם משהו עבורך. כמו בטיפול התהליכי, גם אחרי מפגש חד פעמי יכול להיות שתצטרכי תמיכה נוספת. עם סיום המפגש אבדוק בתקשור עם ההדרכה את משך תקופת התמיכה, בדרך כלל בין מספר ימים עד שבועיים.


משך מפגש 40-45 דקות (אונליין או בקליניקה במתן) והתשלום הוא 350 ₪.

bottom of page